#Yoga30d återuppstår – välkommen #Sommaryoga!

Blogg-900x470px-juli
Förra sommaren har en särskild plats i mitt hjärta tack vare #Yoga30d. Bara några dagar efter att vi hade träffats för första gången (!) teamade Vevve och jag ihop oss med varandra och fantastiska sponsorer för att dela den här utmaningen med hundratals av er. Det var så roligt!

Och! Det är dags igen. För fyra veckor semesteryoga, på ditt sätt, som du vill, var du vill. Den här gånger under paraplyet #Beyoga365, livsstilen som #Yoga30d gick upp i efter att utmaningen var slut. I dag är vi nästan 4 000 personer i den Facebook-grupp som vi startade för lite drygt ett år sedan. Så stolt jag är över det och över alla er som var med och delade med er! Det är ni som har gjort gruppen.

#Beyoga365 hostas av Yogobe och det gör också #Sommaryoga, årets utmaning. På Yogobe kommer Pia Wallberg och Blossom Tainton att inspirera oss genom de här fyra veckorna, men jag vill understryka att du utför din sommarutmaning som du vill. Precis som under #Yoga30d. Det finns inga regler för hur och var du ska yoga. Eller vad yoga är för dig. Okej?

Men: har du, eller dina vänner inte testat Yogobe ännu, så är det bara att skapa ett konto helt gratis och prova på tjänsten under tre dagar. Har du redan provat Yogobe, men är inaktiv just nu, eller vill bli medlem direkt så har de tagit fram ett sommarerbjudande. Starta en månadsprenumeration i dag och få första månaden för bara 99 kr – helt utan bindningstid! (Därefter ord. pris 189 kr.) Har du redan ett konto, logga in på ditt Yogobe-konto och klicka här för att ta del av sommarerbjudandet.

Vill du vara med i #Sommaryoga under tystnad är du det. Vill du dela din upplevelse i en blogg eller Facebook-gruppen gör du det. Vill du publicera foton av din praktik på Instagram gör du det. Bjud in dina vänner till gruppen #BEYOGA365 på Facebook. Låt oss inspirera och inspireras av varandra!

Så. Är du med?

14 reaktioner på ”#Yoga30d återuppstår – välkommen #Sommaryoga!

  1. Jamen såklart! Hade ju ändå tänkt mer frekvent yoga under semestern. Passar perfekt :-) Och du, förra sommarens #yoga30d är nog en av anledningarna till att jag bestämde mig för att utbilda mig till yogafräken. Så bra var det!

    Gilla

      1. Jag fick just mail av kursledaren, hon ska titta på alla filmer den närmsta veckan, och så ska vi få feedback vecka 29-30. Ett par veckor att vänta alltså -. men det tar väl sin tid att gå igenom och ge feedback på tolv filmer, kan jag tänka!

        Gilla

Säg nåt!

