Rabatt på smarta prylar

Skärmavbild 2014-06-28 kl. 19.37.10

Här om dagen fick jag ett mejl från Pajam, Martia och Opheli som just har slutat gymnasiet. De har webbshoppen Dosmart.se tillsammans, ung företagsamhet ni vet. De säljer smarta grejer som gör livet enklare: ni vet, äggseparator istället för att halka runt med kladdet i händerna, överkokningsskydd för dig som alltid glömmer bort din gryta och ett bokmärke som visar exakt var i texten du var när du senast slog ihop din bok.

De undrade om jag ville ge er som läser här 20 procent rabatt på deras grejer och det vill jag så klart. Ska du ändå köpa en smart pryl tycker jag att du ska göra det av de här driftiga kidsen. Klicka in på Dosmart.se och gör så här:

1.Du handlar som vanligt och lägger de produkter du vill köpa i varukorgen som vanligt.
2. När du har lagt alla produkter du vill ha i varukorgen, går du in på varukorgen.
3. Välj nu alternativet använd rabattkod och fyll sedan in koden MTT20 och tryck på ”lös in”.
4. Nu kan du se att rabatten har dragits av totalsumman och nu fortsätter du som vanligt till kassan.

Du har juni ut på dig att shoppa så snabba på!

Ps, jag får så klart inget betalt för att skriva det här. Jag tycker att det är suveränt att kidsen ser till att själva skaffa sig jobb när politiker står helt rådvilla inför hur vår framtid ska försörja sig.

Säg nåt!

