Teknisk mellanlandning

20140625-145012-53412644.jpg
20140625-145013-53413630.jpg
En teknisk mellanlandning. Det behövde jag i dag. Vitamin- och energiboost, sol, grönska, sjö.

Någon mer som lider av lite onsdagssvagma och får kraftsamla för att fortsätta veckan?

8 reaktioner på ”Teknisk mellanlandning

  1. Med en huvudvärk på mig som aldrig har ont där och en matlåda som hade mycket övrigt, och semesterplanering som bara snurrar i huvudet utan att landa kändes onsdagen som en dag man behöver kraftsamla mig från, so here we go torsdag! Ska jobba några veckor till så jag ser inte slutet än, men ser fram emot de veckorna och den där listan över saker jag ska göra när det är lugnt. Hinner jag med hälften av alla bra saker jag har kommit på är jag nöjd :) Så ska jag öva rörlighet ;)

    Gilla

Säg nåt!

