Den energin!

20140616-084014-31214627.jpg
Så härlig bild från gårdagens Kentfest, visst?

Den energin tar jag med mig in i den nya veckan. Den då jag inte tänker uträtta några särskilda stordåd, utan mest jobba undan mot midsommar, min bästa högtid på hela året. Hur jag firar ter sig osäkert, men en sak vet jag: jag är ledig och det ska bli fantastiskt gött.

Var hittar du extra energi för veckan som just började?

8 reaktioner på ”Den energin!

  1. Matkön var lång, men spana in Frick & Hagbergs food truck du som gillar en god burgare. Vi var visserligen hungriga efter den långa kön men den slog flera schyssta restaurangburgare jag testat. Jag tyckte nog bäst om extranumrena som den gamla oldie jag är men det kan också vara för att jag inte lyssnat in mig så mycket på den nya skivan. Vad tyckte du? (insåg att det här kan ha varit den 10:e Kentkonserten för mig)

    Gilla

    1. Det ska jag verkligen! jag tyckte att konserten var lysande. Har sett dem ett par gånger förut, genom åren. Gillade verkligen självförtroendet, självklarheten och mellansnacket. är också mer för de äldre låtarna, fast de två senaste skivornas största hits är riktigt bra också.

      Gilla

  2. Från samma ställe som du igår och foodtruckens fantastiska ekoburgare som var värd den långa kön! Och sen gå kurs…borde vara sjukt trött men är pigg, pigg, pigg trots att jag inte hunnit träna de senaste dagarna. Härlig känsla!

    Gilla

    1. Så kände jag också! Minns att jag vaknade supertidigt dagen efter den kursen (gick också den här tiden på dagen) och bara spratt ut på en morgonpromenad. Helt underbart!

      Vi orkade aldrig ställa oss i nån matkö faktiskt, lite synd kanske? kan tyckte du om kent?

      Gilla

  3. Jag hittade energi genom att springa nu på morgonen! Axeln ville inte lika långt som jag ville, men det blev bra ändå – hej måndag!

    Gilla

Säg nåt!

