Räknar ner till något annat

20140609-200430-72270732.jpg
Min kväll på #swimupsthlm! Crawl. Återkommer om det senare. Dock: vad jag älskar sjön alltså!

I dag har jag känt mig lite down and out. Som Beata: mycket att göra, för kort till semestern, fast egentligen mest för långt. Jag vill bara slappa och hänga, käka jordgubbar, dricka champagne och pussas. Ligga i sängen och kolla på Orange is the new black eller läsa någon av alla de böcker som jag fick när jag fyllde år. Mmm.

Ser inte riktigt nyttan med det andra just nu. Inte alls, faktiskt. En dryg vecka till midsommarledigt. Jag räknar ner!

Säg nåt!

