Jobbar hemma i dag

DSCN1975

Inte så dumt, inte så dumt. Och i kväll ska jag kasta mig i sjön för crawlkurs med okända. Pirrigt!

Hur sparkar du igång veckan?

11 reaktioner på ”Jobbar hemma i dag

  1. Som jag skrev på inlägget ovan skulle jag verkligen vilja kunna crawla (håller med Anna om att jag helst vill kunna det utan att behöva lära mig!)

    I går var jag fortfarande lite sliten och trött i både kropp och huvud efter helgen som innehöll en väldigt sen kväll tillsammans med godaste vännerna, tårtbak inför en 60-årsfest (jag sålde en maräng- och jordgubbstårta för 25 pers) och golfträning + spel på banan. Hade lite att städa och plocka med varvat med slappande i solen innan jag drog i väg för att leda bodybalance samt cykelpass för hockeyjuniorerna.

    Gilla

      1. Enligt uppgift var det väldigt gott! Det kändes surt att skicka i väg tårtan utan att få/kunna provsmaka.

        Gilla

  2. Med ett wats-up spinningpass på lunchen, dock klickade jag inte riktigt med instruktören, men jag gjorde mitt bästa och gick ut därifrån som en blötare variant :)
    Sen ikväll ska jag lyxa med bio, Malificent med en vän från hembyn. Kan bli riktigt trevligt!

    Gilla

      1. Lite lam i instruktionerna, sa att vi skulle ligga på tröskeln men sa att det var just mjölksyratröskeln vi skulle ligga i näst sista låten ”oj, för er som inte brukar cykla med mig så menar jag mjölksyra”. Och hens musik var inte nån favorit för mig. Ibland klickar det inte bara :)
        Maleficent var riktigt häftig och efteråt tog vi en promenad på två timmar i ett vackert stockholm. Stockholm är verkligen vackert nu!

        Gilla

  3. Jag vill också gå crawl-kurs! Eller egentligen vill jag bara kunna crawla, utan att behöva lära mig! Det känns så himla svårt och oöverstigligt…. men en vacker dag ska jag lära mig! Jag vill kunna köra triathlon ju :)

    Gilla

Säg nåt!

