Tack för Paristipsen!

20140605-081451-29691749.jpg Min första parisiska måltid…

Wow vad roligt med alla Paristips hörrni! Så roligt att få ha er som guider under semester. Fyll gärna på (kan inte länka till inlägget för har så trögt internet…)!

Häftigast hittills är nog att Caroline Seger var med samma flyg. Idrottskvinnor imponerar starkt på mig. Paris SG nästa för henne alltså? Sen tog mamma en sväng på bagagebandet också… Men vissa grejer måste upplevas.

Nu ska vi förstås kasta oss ut på stan.

Härlig torsdag, alla!

5 reaktioner på ”Tack för Paristipsen!

  1. Caroline Seger är grym. Haha och jag är löjligt stolt över att min kusin är en av Lotta Schelins bästa vänner, jag fick äran att träffa henne för några år sedan och det var fasiken ASCOOLT!

    Gilla

Säg nåt!

