From Paris with love ;-)

Åh hej Paris, vad jag redan gillar dig!

Ni får ursäkta att bilderna är så hårt efterpreppade. Jag tog med mig mellankameran, som jag inte alls är van, och vi kommer inte överens. Men hon är snygg!

I dag har jag träffat Louvren, Eiffeltornet och Sacré-Cœur. De två senare seglade genast upp som favoritobjekt. Så där häftigt och stort och magiskt att det är svårt att förstå. Och vad det gäller Eiffeltornet måste jag säga att jag på förhand kände mig… rätt blassé. En har ju sett det på bild.

Tji fick moi. Otroligt fascinerande, är de inte?

DSC_2588
DSC_2604
DSC_2628
DSC_2629
DSC_2621Montmartre <3 Mycket snyggt!

8 reaktioner på ”From Paris with love ;-)

  1. Vad härligt du verkar ha det! Jag har bara varit i Paris som barn, och då var det Eurodisney som gällde. Bör nog boka in en resa dit snarast möjligt!

    Gilla

Säg nåt!

