Men hallå, Juni!

20140602-121910-44350769.jpg
20140602-121911-44351256.jpg
Ny vecka, ny luft! Jag inledde med gymmet – snacka om längesen! Det tog emot lite när klockan ringde, men så tänkte jag: TRX!

Nygammal kärlek som återupptäcktes under Jenny Ahlins ledning på Work out Åre. Galet tufft och effektivt! Jag behöver verkligen den typen av stabilitets- och coreträning som är så lätt att komma åt med TRX:en. Så pepp på det! Kolla några övningtips som jag lade upp förra sommaren. Där hittat du också bra länkar om hur du gör din egen TRX. Det har jag gjort.

Inser för övrigt att det är juni och att jag faktiskt vill göra en plan. Har visst landat i lekmode och har inte alls lust att gå tillbaka till gamla träningsschemat just nu. Men mål har jag. Ska bara fundera på hur jag ska nå dem.

Har du gjort en plan för juni?

11 reaktioner på ”Men hallå, Juni!

  1. Haha, jag har aldrig gjort en träningsplan för något i hela mitt liv. Jag tränar ju bara för att det är kul och jag älskar känslan av att vara stark och pigg, älskar känslan av att pressa mig. Sedan kan jag i perioder ha vissa mål, som att jag i år SKA lära mig stå på händer. Och sedan så småningom efter att handstående funkar i sig ska jag träna på en massa andra saker kopplade till det som att pressa upp till handstående med raka ben, och övergångar till olika andra yogapositioner. Jag tränar på olika sätt för att både bygga upp styrkan, balansen och tekniken/kontrollen, och jag vet att ska det inte ta till jul behöver jag träna det mer eller mindre varje dag, men mer än så planerar jag inte.

    Gilla

  2. Jag håller på för fullt med min planering. Jag har tränat väldigt planlöst ett tag och det har fått mig att inse hur mycket nytta planeringen faktiskt gör. Så nu ska det bli ordning på torpet igen!

    Gilla

  3. Nä, men det har min coach gjort. Så himla skönt! :-) En tävling ska det bli, och sen blir det semester = massa träning efter midsommar.

    Happy juni på dig!

    Gilla

Säg nåt!

