Stockholm marathon 2014

DSCN1929
DSCN1930
DSCN1933

I dag har vi kollat maran. Rys! Fantastiska, häftiga, starka människor. Från Odenplan och bort till Stadion, där vi inte minst såg Isabellah Andersson strax före målgång. Vilken kvinna! Inga tvivel om vilken plats som var hennes. Jag såg också Lofsan med syster svepa förbi, mycket glada och peppiga.

Förra året var jag anmäld men orkade inte komma i form, trots en lyckad halvmara ett halvår innan. Det mentala stod så otroligt i vägen för mig. Känns fortfarande trist att tänka på. Men nu blev jag sugen igen! Nån gång så. Återigen: tid finns. Det ser magiskt ut på håll. Och jag vill ju leva, andas det här. Rörelseglädje. Rörelsefrihet.

4 reaktioner på ”Stockholm marathon 2014

  1. Jag blir så imponerad av alla som springer maraton. En dag skulle jag vilja säga att jag också har sprungit ett, men det är lång väg dit haha =)

    Gilla

  2. Jag blir så imponerad, och inspirerad, över alla som springer! När min axel vill vara med och leka på riktigt igen vill jag springa en massa lopp. Överallt. Hela tiden.

    Gilla

Säg nåt!

