Sashimi, Åre Chokladfabrik och att lindra kryp i kroppen

DSCN1905
DSCN1909
I dag känner jag mig lite speedad och svårbromsad. Som att det kryper måsten i mig som jag inte riktigt kan fånga. Vill liksom göra morgondagens jobb redan nu för att ha det gjort. Vet ni hur jag menar?

Såna dagar är det fint att inte vara ensam. Att ha nån som kan vara den där lilla trafikfickan. Stopp, nu ska vi stanna här och äta god mat och bara va! Och okej. Med hjälp av bentolåda från Raw, solsken och gosaker från Åre Chokladfabrik går det… rätt bra!

Hur har du spenderat denna plötsliga mitt-i-veckan-lediga dag?

En reaktion på ”Sashimi, Åre Chokladfabrik och att lindra kryp i kroppen

  1. Jag har provat nya glasögon idag. Jag använder oftast linser, men eftersom mina nuvarande glasögon har varit med i matchen sedan gymnasiet någon gång (jag klockar snart in på 28 år så det är ett par år) känns det som att rätt styrka på glasen kan vara bra. Men himmel, inte lätt att välja.

    Gilla

Säg nåt!

