Nike Free 5.0

DSCN1899

För varje år som går blir det allt svårare att önska sig presenter till jul och födelsedagar tycker jag. Jag kan ju köpa allt själv! Samtidigt förstår jag förstås att mamma och pappa gärna vill ge mig något som jag har användning av – det är ju ett sätt att visa uppskattning.

Därför blev både de och jag glada när jag kom på att jag onekligen behöver nya skor att promenera i. Jag har använt mina rosa Nike Free nästan dagligen i två år och de är… ihåliga. Likaså mina Nike Air Max.

De två fyller olika funktion – Nike Free är de bästa promenadskor jag har haft och Air Maxen är så sjukt snygga. Passar till allt! Till och med finklänning.

Free-isarna blev först ut för byte. Hade ingen aning om vilken färg eller variant jag ville ha när jag knallade in på NK i förmiddags. Är själv lite förvånad över att det till sist blev ett par vita! Men efter alla färgchocker de senaste åren kändes det liksom fräscht. Back to basic!

Jag tror att vi går ditåt överlag. Lite matta efter färgsplaschar och stora mönster och batikkänsla.

Vad tror du?

8 reaktioner på ”Nike Free 5.0

  1. Jag tror också det. Nu känns det lite som att ”ja, men varför har ingen kommit på att man kan ha vita löparskor tidigare?”. Och då var ju typ alla löparpjucks vita för 10 år sedan. Väldigt väldigt snygga var dina nya iaf!

    Gilla

  2. Jag har inte kommit dit än, jag älskar mina nya egendesignade Nike Free med alla möjliga färger i en galen kombination. Tycker nog att vitt är fräscht och snyggt också, men fick genomgå alltför många år då alla löpskor var vita, så nu vill jag ha minst lika många år av färg.

    Gilla

Säg nåt!

