Guldfiskmuskler

20140528-182906-66546617.jpgSå här peppad var jag när jag gick till jobbet i morse. Mest för att jag hade en lunchdejt med Sofy – och för att jag skulle till gymmet!

Men, öh, jag hade glömt göra en plan för mitt efterlängtade gymbesök. Och vet ni, jag hade helt glömt bort det upplägg som nyss satt etsat i mina muskler! Lite guldfisk över dem.

Så, vad gör en? Tja, går back to basic. Böj, mark och press. Klar. Adjö.

Några oklarheter där? ;-)

Nu ska vi gå till stamhaket och fira min passerade födelsedag. Hurra!

4 reaktioner på ”Guldfiskmuskler

  1. Som du strålar på sistone, jag blir så fantastiskt glad varje gång jag tittar in här! Harmonisk, glad och äkta – så underbart att se!

    Gilla

Säg nåt!

