Att kapsla in en helg så att den blir lätt att plocka fram igen

20140525-191032-69032192.jpg

20140525-191032-69032799.jpg

20140525-191033-69033460.jpg
Det är ju inte bara träningen som är viktig på konvent, visst? ;-)

Nu önskar jag att det fanns något bra sätt att bevara de insikter och den inspiration jag fått under helgen. Jag vet bara inte alls hur! Det är så intressant hur jag alltid tvekar inför sådana här tillfällen – äsch, jag gillar ju inte gruppträning, åh jag kommer att känns mig så ofit, oj varför valde jag de här klasserna, det här kan jag ju inte ALLS!

Sen blir allt liksom alltid perfekt. Det är så roligt att vara på träningsläger, att dela en helg med människor som gillar ungefär samma som jag. Att gå upp i ottan en söndag för att träna lika mycket under hela förmiddagen som under en vanlig vecka ungefär. Att testa nytt, bli kär och att beundra hårda, starka kvinnolemmar och att pusha mig själv förbi rimlighet för att inte svika ett lag där jag inte ens vet de andras namn.

Snälla berätta för mig hur du kapslar in och bevarar känslor du inte vill se segla bort! Hur du tar tillvara på erfarenheter, fast du knappt förstår vad det är du har lärt dig – du känner bara en svävande känsla av att det är något verkligt viktigt och bra?

Säg nåt!

