Rapport från Åre

DSCN1852

Dagens bästa: Att jag känner så många här?! Dvs, internetkänner. Det är ba hej hej, åh du!, nämen hallå, kul att ses osv osv i total social lycka. Tack www!

Dagens upptäckt: Morgonens yinyoga – jag är såld, jag vill alltid göra tiga och lida och shejpa upp den där bångstyriga bindväven. Helst jämt för Johanna, som ju är…

Dagens idol: Johanna är alltid min idol. Fy tusan vad hon är grym, den kvinnan! Alla smälter på hennes klasser. Ungefär som chokladen hon pratar om ;=) Andreas Öhgren… inte heller så himla dum, alltså.

Dagens mest otippade: Att jag fick kettlebella med Betty på scenen. Hon frågade innan, jag ba: jamen jag har ju ALDRIG kettlebellat så VISST bra idé. Hehe. Det var bara att koppla bort hjärnan, tvinga med mig go vän upp och se hur min puls steg högst av allas där framme på skärmen…

Älskar att få skrutta runt så här hela dan:

DSCN1841

Tränade du något i dag? Hemma, här eller annorstädes?

10 reaktioner på ”Rapport från Åre

      1. Ja!! Samma här. Var verkligen helt rörd efteråt och kände sån himla kärlek till både Andreas och själva PT-yrket. Var förvånad över reaktionen då jag hade noll förväntningar på föreläsningen (dåligt researchat från mig ;) )

        Gilla

      2. Jag hade hört honom i Inner strength podcast så jag förstod ungefär vad som väntade,. Men som gammalt hockeyfan blev jag extra berörd av att höra den biten live. Plus sugen på att hjälpa andra må bättre!

        Gilla

  1. Johanna är alltid sådär grym. Glad att våra scheman äntligen funkar så att hon kommer på nästa be your best.

    Hade så velat vara på plats men jag är helt enkelt inte tillräckligt återställd efter kejsarsnittet. Men som jag önskat träning med er denna helg. Åh!

    Gilla

Säg nåt!

