Mot Workout Åre!

Hur jag laddar upp inför mitt första Workout Åre? Genom att vakna strax efter 02 i morse. Haha! Vem gör det ens?

Jag hade fått ett sms från mitt resesällskap som blivit sjuk. Jag som aldrig har telefonen i sovrummet annars hade ställt ett extra alarm och lagt dit den för att jag inte skulle sova förbi mitt tidiga tåg. Ironiskt! Efter att ha vaknat till kunde jag inte somna om. Det blev ljust, katten ville pussas, jag skulle ändå upp vid fem och tiden bara… gick.

Men med på tåget kom jag. Kanske inte kommer att orka träna i kväll, men kommer ändå njuta av Åre. Sommaren, fjällen, smygkika på alla andra träningsnördar.

Ska du också dit?

10 reaktioner på ”Mot Workout Åre!

      1. Jag skulle så himla gärna vilja åka på något sånt där, och gärna då i Åre eftersom ja, ehh kommentarer överflödiga. Om jag är någorlunda skadefri nästa år kanske jag ska ta mig i kragen och köra på’t. Men hu, va läskigt – träffa nytt folk. Känner redan nu att jag kommer på undanflykter. Hoppas iaf att du/ni får en grym helg!

        Gilla

      1. Jag läser till fritidsledare på folkhögskola. Bra att ha en utbildning när man förhandlar löner, eller om jag vill jobba som fritidsledare någon annanstans i framtiden. Hoppas du har det bra i Åre. Kram!

        Gilla

Säg nåt!

