Protein control och måndagsfest

DSCN1814

I morse kastade jag mig ut i grönskan för att ta in ön. Med ögonen och genom linsen. När jag kom hem väntade en härlig belöning: min favorityoghurt kategori lättare, Protein control (märkligt namn dock). Helt ogörlig att hitta i Stockholm. Dessutom passar den bäst här. Med socker som andra ingrediens är det ingen vardagsmat.

Men just i dag är heller ingen vardag. I dag bestämmer jag att det är fest.

Får din måndag vara lite fest?

4 reaktioner på ”Protein control och måndagsfest

  1. Jag läste proteinshampoo (fråga inte varför) på flaskan och undrade vad du svamlar om för socker och om du tänker dricka detdär?!!!! *det är varmt här hos oss idag* :D :D

    Gilla

Säg nåt!

