Veckor som lyfter

Igår blev jag intervjuad av ett koreanskt tv-team. Topp fem märkliga upplevelser i mitt liv...
Igår blev jag intervjuad av ett koreanskt tv-team. Topp fem märkliga upplevelser i mitt liv…

Det är otroligt vilken skillnad det är på späckade veckor som dränerar och sådana som lyfter. Efter att ha avslutat min vecka med att göra tre-fyra dagars jobb på åtta timmar var jag sjukt trött. Och sjukt nöjd. För veckan har varit så himla bra. Trött på ett helt ostörigt sätt. Lycklig, det heter så va?

Sen sov jag i tio timmar och nu ska jag vara ledig! I fyra dagar! Börjar med att gå till Löplabbet och köpa nya springskor. När träningen inte funkar – skaffa nytt material! Min devis ;-)

Rationellt, eller hur?

Vad gör du i dag?

2 reaktioner på ”Veckor som lyfter

  1. Nya skor eller annan rolig och snygg uppdatering av träningsgarderoben – kan det bli mer motiverande:-) Älskar Löplabbet, är lite lycklig för att mina skor fått hål över båda stortårna så att det nu är dags att gå dit igen… Inte helt sunt kanske:-)

    Gilla

  2. Jag ska på Lundakarnevalen, och se bland annat Movitz! spela! Min bror bor i Norge och befinner sig nu i Trondheim och skickade bild på hur de är klädda där inför nationaldagsfirande, känner att Lundakarnevalen kanske inte riktigt matchar folkfesten. Men det kan bli bra ändå! Är lite avis på att du ska prata med kunniga människor om skor, härligt nörderi kan uppstå med sådana personer. Trevlig helg!

    Gilla

Säg nåt!

