Leka jobbet

20140513-154804.jpg

20140513-154754.jpg

Hurra! Den är här, veckan jag har längtat efter. Om än inte räknat ned till – numera tycks tiden rinna förbi oavsett.

Jag är i Enköping för vad som lite skojsigt brukar kallas Sveriges största tjänstemannalajv. Vi leker kris. Det är löjligt kul!

Springskorna är nedpackade, men jag misstänker att de aldrig kommer att hinna upp ur väskan. Men jag sprang backintervaller och sju lulliga kilometer igår. Lika hemskt som de tidigare gångerna ;-)

Ni som kan – lyft en skivstång åt mig plis!

2 reaktioner på ”Leka jobbet

  1. Lyfter för dig idag!:D Nu lär jag göra det med glädje också. Skönt att du har en bra vecka, det smittade av sig på en totalkass dag, tack för det!

    Gilla

Säg nåt!

