Naturalbox maj

DSCN1662

Jag fick testa maj månads Naturalbox och jag gillade den så himla mycket. Framför allt tack vare Mádaras hudvård, men dessa återkommer jag till när jag har testat lite längre.

I boxen låg också en isländsk SuperBar med bland annat goji och acai, samt en ekologisk björkjuice från Sealand Birk. Den senare var inte riktigt min grej, jag tyckte att den mest smakade syntetisk citron. Men baren, oj, oj! Värsta bästa godiset. Kladdig och chokladig, väldigt mättande. Stor tumme upp! Är alla Naturalboxar så här trevliga måste jag nog börja prenumerera. Lite som en Glossybox fast version bättre. Lyxig!

Någon som har testat dem?

4 reaktioner på ”Naturalbox maj

  1. Väldigt bra och användbar box, har prenumererat den ett halvår nu. Bytte ut mot Glossybox faktiskt och är fortfarande mycket nöjd med beslutet!

    Gilla

Säg nåt!

