Det snurrar i min skalle

DSCN1773

Äntligen hemma! Ja, jag säger äntligen, för hur rolig en resa än är älskar jag alltid att komma HEM (den där nyårshelgen när vi åkte direkt från New York till Öland var möjligen lite tuff… kontrasten mellan fullt ös och stuga mitt i mörka skogen var inte att leka med för hjärnan). Men oj så roligt vi har haft! Och som vi lyckades med det vi kom dit för.

I dag är både kropp och huvud ganska omtumlade och jag tackar verkligen mig själv för att jag faktiskt valde att avstå Yoga games. Nästa vecka väntar ett stort jobb, som jag tänker utföra ungefär perfekt, och ytterligare tre dagar på hotell. Jag lägger kraften där. Jobbet är viktigare.

För övrigt är jag galet glad att det är fredag. Skulle kunna sova mig igenom helgen! Men först kolla om kontoret står kvar. Och de tre miljoner mejlen…

Hur är fredagskänslan hos dig?

16 reaktioner på ”Det snurrar i min skalle

  1. Det låter härligt! Logga ur och koppla av :) Island verkar fantastiskt, vad gjorde ni där?

    Fredag hos mig? Försöka koppla bort jobb, gosa med min lilla familj och käka indiskt. Och dricka rosé i väntan på våren. Perfekt upplägg!

    Gilla

    1. Ja, när kommer våren tillbaka egentligen?! Älsk på indiskt! Jag var där för att träffa de andra nordiska länderna och prata plan för kriskommunikation vid tillfällen då vi måste samarbeta. Fantastiskt lyckat och roligt.

      Gilla

  2. Jo men en bra fredagskänsla här, lever lite på att jag haft en riktigt bra torsdag :) Sitter på hemmakontoret och skriver ihop en artikel och är nästan klar. Sen ska jag hålla ett yogapass på söndag, så det ska jag förbereda! Och att lunchen är kirrad och värmer sig i ugnen är ju bara positivt! Du – klokt att boka av!

    Gilla

  3. Min fredagskänsla är på topp eftersom jag sitter och planerar vad jag behöver ha med mig till Yoga Games! ;)

    Hoppas din helg blir lugn och fin, själv får jag sova på måndag eller nåt. Kram!

    Gilla

  4. Fredagskänslan är perfekt hos mig. Just nu har jag prick två timmar på mig att dricka dagens första kopp kaffe och läsa Doktor Glas och ikväll är det hemmadate med mannen.

    Hoppas att du får en lugn och skön helg Jeanna. Heja dig!

    Gilla

Säg nåt!

