Hälsningar från vulkanön

20140507-101801.jpg

Än så länge har jag haft ungefär noll minuter fritid här på Island. Vi plöjer på också i dag och konstaterade just att vi nog kommer att vara för trötta för nåt vettigt i kväll, då vi har första chansen att styra schemat själva.

Som ovan såg jag i alla fall ut igår kväll när alla de nordiska representanterna möttes för middag på den roterande restaurangen Perlan. Fantastisk utsikt!

I dag blir det vilodag, vilket mina trötta baksidor tackar för.

Tränar du?

4 reaktioner på ”Hälsningar från vulkanön

  1. Vilken snygg brutta! Jag tränar inte idag. Jag sprang 12 kilometer igår och låter kroppen ta igen sig idag inför ett pass i morgon. Mycket jobb för tillfället, träningen får stå lite åt sidan. En sak i taget.

    Gilla

Säg nåt!

