Fabulösa Island

20140506-110724.jpg

Yeeeeey, Island! Vi är två timmar efter här, så min kollega och jag ska precis sätta oss i taxin för att representera fosterlandet. Jag är sååå glad över att få inviga Tigerklänningen ovan – snacka om att unna sig. Känner mig fab!

Fab är också Island – jag tog en halvtimmes spring-och-foto-tur i morse. To be continued…

Skön tisdag, alla!

20140506-111016.jpg

20140506-111023.jpg

15 reaktioner på ”Fabulösa Island

  1. Sicken pingla – tummen upp! Helt klart väl vald :) Island låter grymt. Såg att du funderade på Yoga Games senare, mycket saker på gång! Själv ligger jag återigen snuvig i sängen. Perfekt att läsa bloggar då’rå :)

    Gilla

  2. Fabulösa du! Hela du strålar ju och väldigt snygg klänning! Ha det underbart och ser fram emot att få se lite bilder från Islandur! :)

    Gilla

Säg nåt!

