Island och Yoga games

IMG_0044

Hello munday! Lite annorlunda sådan, eftersom jag gick hem igen efter morgongymmet. Där väntar stora resväskan som strax åker med mig till Island. Reykjavik är min arbetsplats den här veckan. Wo-ha! Min första Islandstripp. Tipsa på om du vet vad jag absolut bör göra med den lilla fritid jag får!

Därefter är det meningen att jag ska susa raka vägen ned till Yoga games i Götet, vilket ger mig större ambivalens än någonsin tidigare, tror jag. Yogan har inte riktigt någon plats i mitt liv just nu och det är lite skönt. Jag vet att lusten återvänder och alldeles säkert om jag går på gamesen. Men vill jag? Behöver jag en grej till just nu?

Osäker.

Samtidigt vet jag att det är världens roligast event. Förra året var helt fantastiskt omvälvande. Särskilt som jag reste ensam och fick testa mig själv både en och två gånger. Nåja. Jag har några dagars betänketid. Och du som är sugen på att åka dit får gärna mejla mig (minatraningstajts(a)gmail.com), kanske vill du (till nån riktigt låg kostnad tänker jag mig) ta över min biljett om jag inte åker?

Skön måndag, finisar!

9 reaktioner på ”Island och Yoga games

  1. Hoppas du får det riktigt härligt på Island! Jag har varit där en gång, för ganska länge sedan. Det var riktigt coolt och alla bilar hade enorma ballongdäck (det är ett minne som etsat sig fast ordentligt). :-)

    Gilla

    1. Jag förstår vad du menar med svårt att förstå att jag väljer bort yoga :) Ibland måste en dock välja och just nu är löpning och lyftning nog. Jag är sån där människa som blir besatt av grejer och yogan är verkligen farlig där! För visst är det galet förföriskt..? Börjar jag kan jag liksom inte sluta… Kram på dig!

      Gilla

Säg nåt!

