Tre fredagar på rad

DSCN1719

Att det är fredag i dag har gått mig ganska obemärkt förbi. Det känns som den tredje fredagen på rad. Min mamma är här på besök sedan Valborg och min karl förser oss hela tiden med gott att äta och dricka. Och så går vi på stan förstås. Det är obligatoriskt när det kommer besök från landet.

I morgon ska jag springa intervaller, det blir nog en variant som Heidi tipsade om här. Intervallstegar. 4x400m, 4x300m, 4x200m, 4x100m. Eller 100m+200m+300m+400m+300m+200m+100m x2. Vi får se. Jag tror på Heidi, hon kan ju liksom det här!

Men först ska jag göra mig fin och äta indiskt! Hur spenderar du din fredagskväll?

7 reaktioner på ”Tre fredagar på rad

  1. Så fint att du och din mamma har en bra relation! Värdefullt!
    Själv spenderade jag fredagen på akuten med killen som vi trodde att ha brutit benet. Ja och så städade jag… Ingen träning den fredagen alltså :D

    Gilla

  2. Åh, vilken lyx med mammahäng! Och Mackmyra (min sambo är fatägare :) ) Hoppas intervallerna gick bra – jag laddar mentalt för lite träning i morrn, efter 4 dagars dekadens (förvisso sjukt promenadstinn sådan) i utlandet..

    Gilla

  3. Ja oj vad lika ni är! Lika fina!
    Fredagen kändes som måndag på nåt sätt, gissa hur glad jag blev när jag sen kom på att det ju var fredag! Veckohandling, spring, veckohandling, mys hemma och traditionella fredagspannkakor (och en slatt vin). Det var en bra fredag.

    Gilla

  4. Vad underbart lika ni är varandra, det tog en sekund att koppla att det inte var du!

    Min fredag var (är) precis som jag vill ha den; lugn och med familjen. God mat, mysbyxor :-)

    Gilla

  5. Behövde bara se bilden utan att läsa texten för att bara: ”-Aha, mamma på besök!”
    Ni är superlika ju!
    Och indiskt: Mmmmm
    Jag spenderar min fredagskväll lugnt med några glas vin som…ehm…återhämtning efter dagens långpass..:-)

    Gilla

  6. Men vad lika ni är du och din mamma! Fina båda två. Jag har årets mansförkylning så jag har precis ätit god middag och ska snart lägga mig under filten i soffan framför en bra serie. Har så mycket att kolla ikapp på så det är perfekt kvällsunderhållning! Hoppas ni får en mysig fredagskväll. Kram!

    Gilla

Säg nåt!

