Kär i Sats Hötorget

DSCN1658

Va! Bara onsdag och redan helg igen? Galet!

Jag inledde med en helt grym timme på nyrenoverade Sats Hötorget. Glömde fota och Sats har märkligt nog inga pressbilder. Jag har faktiskt inte varit där sedan de gjorde om. Jag har alltid gillat Hötorget, det är stort och kul och har alltid nya grejer, men nu var det genialiskt. Stor yta för skivstång med ett helt gäng stänger. Enorm kvalitetsskillnad mot mitt vanliga gym, där de har försämrat skivstångsmöjligheterna avsevärt sedan jag började där i somras.

Nu har jag lust att helt gå över till Hötorget, men det blir lite pilligt logistiskt. Tänker återkomma så ofta jag kan i alla fall!

Vad tycker du är viktigast på gymmet?

8 reaktioner på ”Kär i Sats Hötorget

      1. Falkenberg!? Nej, nej, nej…har inte Bea lärt dig någonting???;)
        Jag är driftansvarig för just sport&träning, hehe…

        Gilla

Säg nåt!

