Flängvåren

DSCN1682

Här kommer en krejsi månad rullandes likt en glödande planet. Och jag älskar’t. Både maj och juni innebär en hel del fläng av det skojigaste slaget. Eftersom jag inte vill bli offer för min egen dumhet kommer jag förstås att göra en grov planering för att få in exempelvis den där löpningen som ni har lovat mig att jag ska klara av ;-) Men annars får det mesta bli som det blir.

När jag tänker efter var det exakt så här förra året. Maj och juni var helt smackade med skojigheter. Vad är grejen? Är det så hos dig också?

15 reaktioner på ”Flängvåren

  1. Väldigt lite fläng på mig i maj om man inte räknar flänget mellan hem och jobb så här i valtider. Men det är ju kul det med. Kanske, kanske, kanske blir det lite London efter det.
    Frukost nästa vecka? Skulle exempelvis kunna på torsdagen :) Och fredagen om det skulle vara bättre.

    Gilla

      1. Då tar vi det efter all krejsiness! Inte alls dumt att ha något att se fram emot när pulsen går ner något i stan och frukost på uteservering lockar. Just nu avundas du nog inte mitt jobb med tanke på hur fullmatade mina dagar är, men det är samtidigt kul!

        Gilla

  2. Nja. Jo. Inväntar mitt och hjärtats stora dag i slutet av maj. Men annars: jag vill vara oflängig. Totalt. Det får bli min nya grej i maj. Boka av. Slappa när tillfälle ges. Vägra flänga för min del :)

    Gilla

  3. Så är det. Ändå blir jag liksom SURPRISE!! Och så får jag migrän på sjuttielfte dagisträffen och ger min chef onda ögat för att han tycker vi ska hinna allt innan semestern.

    förresten love:ar jag nya bloggdesignen, har tänkt det sjuttifem gånger, nu skrev jag det också!

    Gilla

  4. Maj: crazy crazy. varje år. Hur går det till? Både jobb och fritid. Kan ha att göra med att man ex denna vecka pressar in fem arbetsdagar på tre… Och more to come! Nästa vecka är det fyra dagars arbete för på fredagen startar ju Yoga Games! :D

    Gilla

Säg nåt!

