Fredagsmys = aw med pb

bild
Benpressen gick också helt okej…

Oh happy day! En alldeles fabulös dag (tack vare t.ex. Clara!) kröntes av att jag fick en ingivelse att maxa marklyft – första gången sedan i december – och drog upp fem kilo mer än senast! Det var inte världens vackraste lyft, men kändes ändå klart förbättringsbart. Snart!

Jag närmar mig hundra… Så magiskt det kommer att bli!

Dessutom, nästan ännu bättre: jag råkade på något vis glömma min handväska i omklädningsrummet på Sats – och en underbar själ lämnade in den i repan. Med iPad, iPhone, Ray Bans, plånbok och smycken i behåll. Ibland (ofta?) är mänskligheten trots allt just så där god som en vill tro.

Bäst på din fredag?

image

10 reaktioner på ”Fredagsmys = aw med pb

  1. Grattis till PB! Bäst min fredag var en lång, solig eftermiddag på golfbanan och att vi därefter fick med oss paret jag skrev om angående att få nya kompisar som vuxen hem på en pizza (eftersom ingen av oss hade planerat någon fredagsmat – och vi hade inte räknat med att bli kvar på golfbanan i fyra timmar när vi hade lektion i en) och de blev kvar till strax före 01.

    Gilla

  2. Congratz starka du!
    Jag lufsade runt i skogen (surprise?!) med träningsvärk pga mina marklyft i torsdags, trevligt inspirerad av andra qvinns lyftande ;)

    Gilla

  3. Härligt med pb :) och att träna på fredagar. Jag brukar köra AW-träning ibland på fredagar och det är en skön känsla att gå in i helgen med.

    Fint också att det finns hopp om mänskligheten :)

    Gilla

  4. Bäst på min fredag; 7 km terrängjogg med god vän, powernap i solen på balkongen och Labero-show med bröderna, fullspäckad fredag :) Ha en fin helg Jeanna, kram!

    Gilla

Säg nåt!

