Hurra för kvinnan! Och för onsdagar som den här

IMG_0031

Fab dag det här, hörrni. Frulle med GUDrun, solskenspromenad till Wagamama, långlunch extra allt, prata om mig själv i en hel timme (mer terapi to the people!!!). I kväll höra Spark i baken snacka sociala medier och kroppsideal.

IMG_0032

Och så såg jag detta på Resumé. Twilfit frontar med värsta bikinibejben. Det var längesen jag hajade till och njöt så av en annons. Jag älskar att titta på kvinnor med hårda magrutor och jag älskar att titta på kvinnor med mjukare linjer. Jag älskar att titta på kvinnor, faktiskt. Fy tusan vad jag är glad att jag är en sån. Vackert!

twilfit

6 reaktioner på ”Hurra för kvinnan! Och för onsdagar som den här

  1. Åh! Reklambilden, vad glad jag blir. Såg Lindex bild om ”mångfald” igår och kände att jag tappade hoppet en stund, men den här gav pepp på framtiden! Och Gudrun, herregudrun va bra hon är.

    Gilla

  2. När jag var på gymmet ikv o tränade ben insåg jag att min rumpa skulle behöva lite extra omtanke, men det är få övningar som dyker upp i mitt huvud.. Några tips? :)

    Gilla

  3. Jag är inte den som går omkring och känner mig avis på allt och alla, men NU!
    Jag är avis på dig för att du fått höra på Gudrun! Solkenspromenad och långlunch! Snackat om dig själv i en timme! Höra spark i baken snacka!

    Jag vill också!
    Men du är fett värd alltihop ;)

    Och bilden, alltså ÅÅÅH. Jag älskar också att vara quinna när jag ser den. Älskar att jag är hård och musklig ibland och ibland lite mjukare. yummie på oss allihopa!!

    :D

    Gilla

Säg nåt!

