Svårt att slappa på beställning

new-girl-jess-zooey-quotes-27Hej kompisar!

I dag gick jag hem lite tidigare för att ligga på soffan och kolla på New Girl. Kanske läsa lite? Ha! Helknasig grej när en just har varit ledig va..?

Jo. Jag verkar ha svårt att slappna av på beställning. Men nu, när ledigheten är slut, går det tydligen bra.

Säkert många som känner igen sig i att ha svårt att slappna av när det går? Som inbillar sig att det finns en massa borden och måsten som nödgas bli av – även om vi inte riktigt kan komma på vilka det egentligen är…

För få riktiga problem, måste skapa några på låtsas. Typiskt mig.

3 reaktioner på ”Svårt att slappa på beställning

  1. Ja, det är jättesvårt att slappna av på beställning. Särskillt på kvällarna. De bara: Njut av balkongen, går jag ut och sätter mig utan att ha något att göra håller jag ju på att kreverar efter en kvart

    Gilla

  2. Förstår hur du menar! Jag kan bli så att jag ska trycka in så himla mycket på en helg bara för att det ska bli så treeeeevligt och myyyyysigt. Sen visar det ju sej i efterhand att de trevligaste och mysigaste stunderna blev några helt andra än när en gjorde allt det där uppstyrda.

    Gilla

Säg nåt!

