Pizza-aw och bästishäng

DSCN1480

DSCN1484Apropå gårdagens inlägg var det nästan löjligt passande att jag gick på pizza-aw med bästisarna efter jobbet igår. I måndags var vi på lite finare Taverna Brillo vid Stureplan för att äta kött – igår pizza på kedjan Primo Ciao Ciao på en bakgata på Kungsholmen. Lika värt båda två. Så himla bra vecka det här!

Själv ska jag dock erkänna att jag föredrar flottig fulpizza (helst värmländsk…) före stenugnsbakad alla gånger. Men det senare är definitivt snyggare och det har sina poänger det med :)

7 reaktioner på ”Pizza-aw och bästishäng

  1. Flottig fulpizza och stenugnsbakad är nästan inte ens samma maträtt, tycker jag. Och vilken jag föredrar beror alldeles på vad jag är sugen på och varierar från gång till gång.

    Gilla

      1. Det är så sant. Om du kommer till Västerås så åk till något som heter Emausgatan som ligger på Skallberget( världens roligaste namn på ett område by the way) och gå på Pizzeria Arpa. Jag har aldrig varit på ett ställe med så mycket fyllning på pizzan någonsin och gott är det med

        Gilla

Säg nåt!

