Extra vila

20140327-081657.jpg

Dumma halsen!

Det blir visst vilodag här i dag också. Ont i halsen! Kände det redan igår. Skruttigt. Men: långfrukost, tidningen, instagram, redigera lite bilder. Det är inte så dumt att få ett par extra timmar innan jobbet ändå. Nu hoppas jag bara att det här halsontet drar sig tillbaka.

Du som är frisk, du tar väl vara på det? ;-)

19 reaktioner på ”Extra vila

  1. Jag har tränat för dig idag: rygg och biceps. Jag gjorde också ett gäng pulshöjande övningar som riktigt gjort mig svettig. Det var jobbigt, tungt och alldeles underbart. Krya på lilla halsen. KRAM

    Gilla

  2. Usch då, så trist. Hoppas det går över kvickt! Jag passar också på att vila idag, jag är frisk men kroppen har inte riktigt blivit sig själv efter mitt brutalpass i tisdags…

    Gilla

Säg nåt!

