Onsdagstips

DSCN1208Vilodag från både träning och jobb! Det märks att jag har vant mig vid mitt nya träningsupplägg, för jag känner mig inte alls lika sliten som förra onsdagen.

Jag ska få ägna den här dagen år fantastiska grejer som att klippa ihop och publicera ett helknasigt poddavsnitt där akrobaten och snabba tungan Milla Floryd deltar, bli intervjuad till Vevves podd, testa en ny idé, jobba på kafé och handla när alla andra jobbar. Det sista är vardagslyxigt tycker jag. Slippa slåss. Yey.

Vad ska du göra då? Jag tycker att du ska börja med att läsa Nina Åkestams text om hälsa. Önskar som vanligt att jag hade skrivit den själv. För särskilt punkt 1 och 2 är BRA. Sen blir det lite förvirrat tycker jag, men det kan ju hända att du förstår.

Annars då?

2 reaktioner på ”Onsdagstips

Säg nåt!

