Livet cirklar runt käket, visst?

Fredag!!! Det har varit en så himla göttig vecka. På kontoret hela veckan, lite balans och sans. Alla funkar olika, men för mig tar det ett tag att landa efter en flängig period. Den här veckan har jag ägnat mig åt det. Landa.

I dag har jag även gjort som följer. Ätit det här:

20140321-152208.jpgHär:

20140321-152223.jpgMed den här:

20140321-154427.jpgMin syrra, alltså. Bra fredag! Nu ser jag fram emot en dejtkväll med min karl. Äta hamburgare och gå på hockey! Två saker jag är ytterst förtjust i.

Vad gör du i dag?

7 reaktioner på ”Livet cirklar runt käket, visst?

  1. Härligt med en så bra vecka i bakfickan! Hoppas helgen varit topp den med. Men livet som cirklar runt käket – tja… nu känner jag mig ganska oromantisk gentemot käket, men jag tycker nog inte att det gör det.

    Gilla

  2. Håller verkligen med – dagar på kontoret utan särskilda möten kan kännas som semester :) härlig helg på dig – kanske får vi till den där promenaden snart så får vi diskutera vart man hittar den bästa burgaren!

    Gilla

Säg nåt!

