Strike that MARS!

strikethatmarsYey! Jag vaknade glad, peppad och pigg i morse – fullpumpad med glädjeämnet BBC. Älskar måndagar! Särskilt de som stampar av i en perfekt helg.

Äntligen ska jag få bita tag i det utmärkta träningsschema som jag gjorde för mars, men endast hann testa ett varv runt innan jag blev sjuk.

Men nu! Nu! Ska jag bygga resultat att skörda framåt sommaren.

Det är en perfekt vecka för omstart. Inga resor, lagom med jobb och hög energinivå för första gången på flera veckor. Förutsättningarna, allt som händer runt dig på jobbet, i familjen, hur du mår, spelar superstor roll. Ta hänsyn till det när du planerar. Var snäll mot dig själv, särskilt i en omstart. Gå där vattnet rinner lättast. Annars är risken att du lägger krokben för dig själv, blir besviken, tror att det handlar om dig – trots att det egentligen var förutsättningarna som försvårade.

Jag är så glad över att vara igång!

Hur inleder du din vecka?

20140224-101908.jpg

6 reaktioner på ”Strike that MARS!

  1. Jag testar 15med paolo just nu. 5 veckors träning med intensiva kroppsviktspass. Hamnade på nivå 7/9 efter första fystestet och första passet idag höll på att ta död på mig ;)

    Gilla

  2. Men du Jeanna, det är lite yin och yang över dig och mig. När jag flåsar på gymmet, ligger du hemma sjuk och nu, ja, det verkar vara min tur. Men lite lagom sjuk sådär. Kliande hals, lite öm. Men fasiken, du är värd att få peppra med positivitet och en frisk kropp! Kör hårt (och även för mig)

    Gilla

Säg nåt!

