Ännu en fantastisk dag

DSCN1397Jag: Ser jag smart ut?

Fotografen: Du ser religiös ut.

Okej. Det funkar.

Vad händer hos er? Tacksamhetstisdag? Uttrycket min goa vän Vevve myntade och som matchar fint med Saras gamla Tisdag ska vara veckans bästa dag.

Själv ska jag åka tåg i ett par timmar i dag och det ser jag fram emot. Älskar att åka tåg! Är bara ledsen att det inte fanns nån tyst vagn. Älskar att sitta i tyst vagn. Ibland.

Tror kanske inte att det här blir veckans bästa dag eftersom jag vet att jag har några riktigt tjottabangbra framför mig också. Lyxigt läge! Men. Den ser onekligen ut att bli värry bra.

Hur är tisdagskänslan hos dig?

10 reaktioner på ”Ännu en fantastisk dag

  1. Jo men visst är det en bra tisdag! Hade tänkt mig morgonlöpning, men det blåste helt galet mycket så jag rullade ut mattan och körde en halvtimmes yin istället. Väl på jobbet har det flutit på väldigt bra, så jag hoppas att dagen fortsätter i samma tecken. Det spritter fortfarande av skönspringlängtan i benen så vi får se om det blir av ikväll istället.

    Gilla

  2. Du ser snygg och ordentligt ut ;)
    Jag har jobbat färdigt för dagen (10.00, haha!) och ska köra hem till mina föräldrar. Kuta intervaller i skogen och borsta och rida min häst. Skitbra tisdag faktiskt :D

    Vad är det för tjottabangbra dagar du har framför dig?

    Gilla

    1. Låter urahärligt, typ som bästa tisdagen. Hoppas att du får det fab! Jaa du, min vecka… kommande dygn ska jag hänga på ett spa i Bergslagen, där jag i morgon föreläser för ett krisnätverk = kul! På torsdag ledig = jättekul och på fredag får jag efterlängtat besök som jag ska hänga med hela helgen. Fram till söndag då jag ska sitta i en jury för att utse bästa krisapp. Tja, det låter som en fantastisk vecka va! Plus BBC på lördag, det ska bli kul att träffa alla härliga människor!

      Gilla

  3. Åka tåg – kanske det bästa som finns. Eller ja, inte det bästa som finns men som det är härligt. Jag kan sitta och bara stirra ut i flera, flera timmar. Tåg mellan Östersund och Malmö är liksom inga problem, jag kan nästan bli ”stressad” efter bytet i Stockholm pga resan snart är slut och mitt filosoferande måste pausa.

    Gilla

Säg nåt!

