Äntligen vecka 11!

DSCN1386Yey, ny veckaaaaa! Alltid lika peppigt (nästan).

Det här med att inte träna på morgonen är dock fortsatt märkligt och ovant. I dag har jag till och med hunnit tvätta tre maskiner! Hostar fortfarande och som några av er vet har jag redan gjort misstaget att träna med hosta… För ganska precis två år sedan. Då fick jag lungis och åhej – väldigt mycket längre vila än vad som hade behövs. Å andra sidan blev det startskottet för en ganska rejäl livsstilsförändring och efter det var jag frisk – fram till nu.

Så, jag vilar tills jag är friskare än frisk, tills inga tvivel skådas kan.

Hur startar du din vecka?

6 reaktioner på ”Äntligen vecka 11!

  1. Min vecka börjar med en trötthet bortom all rättvisa. Har haft en toppenhelg, men sovit uselt, och det höll i sig även inatt. Men, det kan bara bli bättre! :-)

    När dras vinnaren i Helhetshälsa-tävlingen? Eller har jag missat det? *nyfiken*

    Gilla

  2. Jag har startat min vecka med en god frukost (inklusive Banan Bread Granolan, vilken dröm tillsammans med mandelmjölk!) och snart ska jag duscha och göra mig iordning inför första dagen på jobbet på ungefär en månad. Nervöst, men också peppigt. Hoppas att kidsen blir glada när jag kommer för det kommer göra min dag! Hoppas du får en fin måndag :) Kram!

    Gilla

Säg nåt!

