Du är det du länkas som

DSCN1348Wo-ha! Skulle just glufsa i mig söndagshavregurten när jag noterar att det väller in folk från fejjan här. Så nyfiken! Var kommer ni ifrån? Jag kan inte se vem det är som har länkat. Från Pärs Ströms automatiska kartläggning av alla som nämner ordet feminist? Från ”alla vi som älskar räkor och tänker fortsätta att äta dem!”? Gruppen ”Tokiga bloggare som skriver om bajs”?

Skojig start på söndan!

Mvh,

länkkontrollfreaket

8 reaktioner på ”Du är det du länkas som

  1. Jag väller mest in för att jag gillar din blogg. Och inte via Facebook utan för att jag skriver in adressen :) Kul med trafik. Till mig kommer alla möjliga, också via FB. Jag tror att #bravalnyavanor också är en anledning! :)

    Gilla

  2. Jag länkade till en rabiat 8 mars! Tyckte helt enkelt att det var super! Kanske skulle talat om det för författarinnan med men det funkar inte att skriva min riktiga mailadress i kommentarer, wordpress kräver inlogg som jag inte vet något om och då känns det alltid så nedrans krångligt. Men ja, det var super Jeanna, jättefint och bra! Säkert inte bara jag som länkade.
    Kram!

    Gilla

Säg nåt!

