Svettig och djävlig

20140302-184607.jpgJa, så är söndagskvällen här. Genomsvettigt och muskelvärk. Inte av något av alla roliga skäl som finns i världen. Utan av influensa. 39 grader feber var inte hur jag hade tänkt kicka #Bravalnyavanor. Haha!

Det första jag tänkte när jag vaknade i frossa i natt var att det kändes himla olägligt nu när träningen går så bra.

Kan inte riktigt bestämma mig för om det är sjukt eller helt random att tänka så ;=)

10 reaktioner på ”Svettig och djävlig

  1. Jag har haft feber sedan i torsdags och min tanke när jag blev sjuk var: nej inte nu när jag ska springa halvmarathon på lördag. Men det var nog bara att säga hejdå till loppet och hej till soffan istället! Krya på dig! :)

    Gilla

  2. Ja, det är ju skittråkigt att man blir sjuk precis när träningen flyter. Fast #bravalnyavanor är ju ändå rätt vältajmat, din kropp ger antagligen två tummar upp för citronvatten och gröna smoothies. Krya på dig!

    Gilla

Säg nåt!

