Hängiven instafluktare

20140224-151228.jpg

Den senaste tiden har jag varit inne i värsta instaskovet. Har till och med helt glömt läsa bloggar pga så mycket roligare att instaflukta (läs Jonas Crambys krönika i senaste Café och känn dig träffad!) direkt in i folks liv.

Några av mina svenska hälsofavoriter är @mysecretfitaccount, @beyoga, @vicima och @liveithealthy_se.

Själv heter jag förstås @iminatraningstajts.

1. Om du har insta, vad heter du?

2. Vilka är dina hälsofavvisar på insta? Svenska som utländska.

17 reaktioner på ”Hängiven instafluktare

  1. Men oj :) så glad jag blev nu. Tack, detta gjorde min morgon. Jag läser ofta din blogg, men är dålig på att kommentera. Ville bara säga att jag älskar dina texter och att du verkar vara så himla klok :)

    Gilla

  2. Jag har blivit helt OBSESSED med instagram, har kommit mig helt ifrån både att blogga och läsa bloggar… Men där. Åååå. Älsk på IG alltså! Jag följer dig, såklart, och läser ikapp i bloggen sånna här sena kvällar när bebisen vägrar att sova. Kram på dig! /insta-bättre-sent-än-aldrig-och-nu-fast-för-evigt @saraelisabethmo :D

    Gilla

  3. 1.lifeeverything
    2. Följer bland annat Cecilia Duberg, träningsglädje och dig. Tips på den första åtminstone :) Har nyligen börjat följa yoga_girl och jillsmat. Emmagreentregaro rekommenderas för inspo, ofta vackra bilder.

    Gilla

  4. Åh, det är sådana här inlägg som är bland mina favoritinlägg på din blogg :) Lägger fram frågor som skapar intressanta svar bland kommentarerna som inspirerar mig. Det är inte många gånger jag blir inspirerad av både själva inläggen OCH kommentarerna :)

    Gillar det här på bloglovin så jag kan komma tillbaka och läsas alla svar och spana in på instagram när jag har lite mer tid :)

    Gilla

  5. 1. @springjohanna (fast det är låg fokus på spring och högre på att träna funktionell styrka just nu…)
    2. @allakantrana @lofsan @1paolo2 för att nämna några!

    Gilla

  6. Åh tack raring! Förutom dig gillar jag t ex cammihill, fitnessfittan, sophiearvebrink, girlswithmuscle (kan bli litta mkt booty där dock), beatatjata_workitout, j_swica, justliftshit och mååånga många fler. Astrid (mysecretfitaccount)

    Gilla

    1. Jag älskar insta, titta på bilder är underbart och ger så mkt inspiration. Har snöat in lite på inredning nu, kanske för att vi köpt en gård? :) men följer några andra oxå.

      1. Jag heter: frokenappelbo
      2.@Bettersorethansorry, @undervarttak, @yoga_girl @_liveit_loveit @lanttolife

      Gilla

Säg nåt!

