Bento från Raw

DSCN1187
DSCN1192Jag mår redan mycket bättre och min hemmadag försvann därmed i ett nafs. En fin grej med att vara hemma är att det garanteras göttig, nylagad och självvald mat. Yum! Smuttis, gröna juicer, sötpotatissoppa (återkommer om den!) och korianderhoummus har tillverkats i mitt kök under de senaste dagarna. Mat är medicin!

Dagens middag råkade dock lagas av Raw istället för mig… Älskar Raw! Bästa sushin i Stockholm. Jag var löjligt uppspelt inför min grymma bento och nu kör vi Homeland. Tredje säsongen är ju bara för deppig dock.

Längtar efter att återgå till verkligheten! Typ Schyffert, Lindström och cava på Rival i morgon.

Hur är din fredagskväll?

9 reaktioner på ”Bento från Raw

  1. Min bestod av en middag på smarrig lax & fräsch sallad. Soffmys med trevlig umgänge! Härlig blogg du har! Av någon dum anledning har jag inte hittat hit förr, men nöjd att jag gjort det nu!

    HA EN BRA SÖNDAG.

    Gilla

  2. Jag kollade på en massa avsnitt av Grey’s anatomy, och grät så mycket att jag tappade ena linsen. Alltså, va? Homeland, jag började kolla på säsong tre men kände ingen vilja att kolla vidare. Ser däremot fram emot att börja titta på säsong två av House of Cards!

    Gilla

Säg nåt!

