Nytt avsnitt av Helt Organiskt: Leva på hälsa

jeanna ullén, veronica jäderlund, helt organiskt

Nytt avsnitt av Helt Organiskt! Lyssna här eller sök i din podspelare.

Boom – nu vill alla leva på hälsa. Yrkeskåren personliga tränare växer, bloggare erbjuder onlinerådgivning och lyckosamma instruktörer kan leva på sitt kall.

Även utanför träningsvärlden väljer allt fler att satsa på sina hobbies och det de brinner för. Att downshifta – välja bort en hög materiell standard – har blivit mode och att leva sin dröm är tjusigare än att vilja bli rik.

Martina Lennartsson har de senaste åren dragit ner allt mer på sitt arbete som kriskommunikatör, för att istället lägga mer tid på att undervisa och praktisera yoga. I Helt Organiskt berättar hon om hur det är.

Vevve berättar också om sitt val att ta tjänstledigt och satsa på studier och eget företag som personlig tränare.

Vad drömmer du om att göra? Berätta gärna här nedan, hos Vevve eller i vår Facebookgrupp!

9 reaktioner på ”Nytt avsnitt av Helt Organiskt: Leva på hälsa

  1. Ah. Jag vänder lite på det. Jag drömmer faktiskt om att inte drömma. Utan om att kunna vara, utan krav på nästa steg. SKITSVÅRT. Men världen vi befinner oss i är konstruerad utefter tanken att vilja mer, förverkliga sig och uppleva. Men blir vi nånsin nöjda?

    Gilla

      1. Jo. Skala av är verkligen min grej. Och det är en dröm, absolut. Och trots att det egentligen är lätt att genomföra, så beter jag mig ibland som om det vore raketforskning. Så att. Jag jobbar på det!

        Gilla

Säg nåt!

