(O)Lutheranskt

DSCN1122Tvärtemot vad en kanske kan tro önskar jag ibland att jag var tvungen att blogga varje dag. Att jag liksom hade en deal som sa det. Eftersom jag alltid blir lika glad av att skriva – och få svar.

Det är inte alltid enkelt att prioritera det roligaste. Säkert är vi fler med Luther på axeln (obs för kul text, så klicka!) som sätter det trökiga framför det skojiga bara för att. Som tror att allt som verkar viktigt per automatik är bäst.

Jag fajtas hela tiden med att trycka rewind på mina egna tankar och fråga mig – för att du vill eller för att du tror att du borde?

Det är ruggigt sällan jag faktiskt behöver göra det jag per automatik tror, om ni hajar. Ruggigt sällan den typen av beslut verkar påverka världen alls.

Vad säger egentligen det?

2 reaktioner på ”(O)Lutheranskt

Säg nåt!

