Stångnöjd

20140206-094710.jpg

Woop woop! Äntligen ett träningspass att skriva hem om.

Sedan jag hittade stången har alla gym blivit som nya för mig. Jag ser saker jag aldrig förr noterat. Stänger, mest. Flaken. Fanns de verkligen förut?

Efter att jag gnällde på Sats i Karlstad senast upplyste min träningsbästis Maria mig om att stängerna finns i källaren.

Jaha. Jag har tränat här av och till i tio år och aldrig ens varit i källaren. En gång hörde jag dock från en osäker källa att det eventuellt finns en boxningssäck där… Nu vet jag bättre! Där nere gömde sig ett mörkt källargym med exakt allt jag drömmer om numera.

Är det inte härligt hur utvecklande livet är ändå?

3 reaktioner på ”Stångnöjd

Säg nåt!

