Onsdag på språng

imageI dag har jag varit mobil – precis som jag gillar. Febril förmiddagsinläsning på hemmakontoret inför en workshop, kort lunch med favoritkollegerna på Wagamama, snabbt in på Blueberry för att köpa smutti eftersom Wagamamas sallad var på tok för liten för min mage.

Mer inläsning på tåget till Karlstad, mejlcheck och latte på gamla Rådhuskaféet vid Stora torget, för att sedan hämtas upp och åka till Grums. Där väntade pappa med soppa och semla. Webbhotellfix, spöa mannen i Wordfeud på distans och babbel med föräldrarna och vips, ännu en onsdag är slut. I morgon workshoppar jag i solstan. Alltid kul att vara här!

Din dag?

6 reaktioner på ”Onsdag på språng

  1. En lektion där tekniken strulade på morgonen och jag fick improvisera. Men det gick bra det med :) Rätta, rätta, rätta texter i ett par timmar och sedan vidare till tatueringsstudion. Idag har jag äntligen gjort klar min fina halvsleeve. Kär och nöjd! Nu släcks lampan i tid och imorgon väntar en morgon på gymmet. Bra dag!

    Gilla

  2. Min dag? Frukost med en bra människa som gav mig en idé som nu gror lite. Supervalskonferens och fint nätverkande och dessutom med fruktsallad på fikat vilket jag alltid gillar. Sen iväg till Spårvagnshallarna för ett skönt träningspass! Bra dag!!

    Gilla

  3. Jag bara njuter av att få lite riktig vinter, så himla härligt. Det gör inte så mycket att jag behöver plugga en del när pausen består av skidåkning. Både igår och idag har jag nött teknik, teknik och teknik. När tyngdöverföringen fungerar som den ska känns det som att jag flyger fram. Nästan.

    Gilla

Säg nåt!

