Lördagslunch på Whole foods

20140201-163007.jpg20140201-163031.jpg
Det enda jag egentligen hade planerat för mina ensamma timmar under helgen var lunch på Whole foods. Och att jag inte skulle shoppa något.

Nåja. Det ena gick i alla fall utmärkt! Supergod pumpasoppa med krispig vårrulle och banankaka till dessert på Whole foods vid Picadilly. Satt ute i solen (och periodiskt duggregn!) och tänkte… nästan ingenting. Hade det bara otroligt gött.

Nu ska jag träffa killarna för lite mer shopping innan vi äter middag. Kött, kött, kött. Det är ju fotbollshelg!

20140201-163518.jpgFrukostomelett å jag.

12 reaktioner på ”Lördagslunch på Whole foods

Säg nåt!

