Skonsam januari på gymmet

20140129-103319.jpg

Jag har aldrig varit med om en så skonsam gymjanuari som denna! Säkert tack vare att jag bara tränar på morgnarna. Exakt 7.45 väller det visserligen ut en stor skock från gruppträningssalarna, men tajmar jag bara duschen så att jag missar dem går det som en dans.

För det är väl knappast så att färre gör omstart i januari jämfört med förr? Den trenden torde ju bara öka i och med träningspeppen (och ohälsan…). Eller?

5 reaktioner på ”Skonsam januari på gymmet

  1. Det kan nog vara så. De flesta tränar ju efter jobbet, jag önskar bara att jag orkade kliva upp tidigare så jag fick vara i ett nästan folktomt gym.. Men det orkar jag inte just nu, så det är bara att acceptera massa folk överallt.

    Gilla

Säg nåt!

