Länkkärlek från dig till mig till er

lankkarlekFörra veckan bad jag er tipsa mig om just DIG och DIN grymma blogg. Jag är så glad över alla nya, skön tips som kom in! Här kommer del ett i Länkkärlek från dig till mig till er. Söndagsnjut av koola brudar:

Sabine Välbefinnaren föredrar smart mat och kloka val framför piller. Det gör sannerligen jag med.

Maria Paavola är en för mig nyfunnen favorit. Hon är en stenhård crossfitbrud med kloka tankar om allt från käket till inställningen.

Lisa skriver om livet just precis som det är. I hennes fall, glatt och härligt med en hel massa entusiasm. Jag blir glad av dig!

Tant Brolén är koolaste triatlonbruttan, helt orädd för skavsår i rumpan, djupa vatten och sjukt långa spinningpass. Dessutom attans trevlig in det där real life.

Feliken själv säger att hon skriver om livet i övergångsåldern, men jag skulle säga att hon skriver om livet som så. Om inredning, god läsning och att ha anhöriga med utmattningsproblematik. Det senare slående o-omtalat och intressant.

Hos Paula hittar jag alltid mat som gör munnen alldeles blöt. Lev mer hälsosamt säger hon och tja, det blir lättare med sådan inspiration.

Fru Widlund är ung och fru och en hejare på att göra mig sugen på chokla’. Nybliven yogini med många funderingar runt livet och hur det kan bli.

Fokuserad Energi-Lotta är en av de mest engagerade träningsmänniskorna jag vet. Vaknar typ mitt i natten för att köra ett tufft pass, pendlar skitlångt och är garanterat geniet på sitt jobb. Stenhård!

Hade jag haft en lillasyster hade det varit Erika, helt klart. Hon är som en starkare minime, känner så igen mig i hennes eftertänksam och nyfikenhet. Stort plus för att hon rockar stången!

19 reaktioner på ”Länkkärlek från dig till mig till er

  1. Men åh så underbart. Jag har lixom haft lite bloggläsartorka så nu ska jag genast in och kika. Synd att jag inte skrev in mig i din lista. Jag måste ha missat den dagen=) Vad kul det ska bli att få kolla in de som just du gillar

    Gilla

Säg nåt!

