Hej health nut

20140120-142946.jpg

Så glad jag blev när jag beställde smutti på Blueberry och tjejen i kassan ba: Är det du som har bloggen? Och podden?

Jag älskar era kommentarer, men verkligheten, alltså. Den är liksom alltid bäst när det gäller. Det finns nåt så himla LYCKLIGT i bekräftelsen på att någon levande människa läser. Någon jag inte känner. Om ni förstår.

16 reaktioner på ”Hej health nut

  1. EXAKT! Blev stoppad i espressohouse-kön i morse. Av Erika, som ba ” jag måste säga hej. och tack och fråga om BBCmamma!” och jag ba ”ville krama henne sönder och samman för att hon sa hej”. Dessutom med i Team-gruppen på fejjan. Så himla roligt att få ansikten på de som läser, de tror ofta att de är ”lilla jag” på något sätt, men de är ju ALLT! vad Roligt J, jag gläds med dig! och vill för tusan snart ses, lunchdate inom kort? Kram!

    Gilla

  2. Förstår precis. Och jag älskar när folk liksom vågar heja och inte skriver på bloggen två dagar senare ”jag såg dig på Stadium”…. Tänk om jag petade näsan precis då!! Eller bara tittade på ett par osedvanligt fula kläder. Medan någon tjuvkikade på mig… nej fram för folk som vågar heja, det är JÄTTEROLIGT :)

    Gilla

Säg nåt!

