Bästa pigghetspillret

20140116-084233.jpg

I morse hade jag ställt klockan på tidigt för att hinna med träning och en trudelutt här innan kursen fortsätter. Men vet ni, jag stängde av klockan och sov vidare! Utan att riktigt märka det själv.

Nåja, när jag tittar i min sömnapp (jag använder ett armband som mäter längd och kvalitet på sömnen) inser jag att försovning var ett lyft.

Träningen blir verkligen lite si och just nu, men jag gillar det. Att jag längtar tillbaka, alltså. Här råder definitivt ingen känsla av slentrian. Och behöver kroppen sova, ja, då botas ju det med just sömn.

Bra slutsats va?!

4 reaktioner på ”Bästa pigghetspillret

Säg nåt!

